شرایط و قوانین استفاده از سایت فریز تایم
بازیکن عزیز لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامههای کاربردی فریز تایم به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت فریز تایم هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری فریز تایم و سایر خدمات ارائه شده توسط فریز تایم به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات فریز تایم است. توجه داشته باشید که رزرو بازی نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فریز تایم از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای فریز تایم منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای فریز تایم تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت و نرم افزارهای فریز تایم به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبتنام٬ خرید یا نظردهی درج کرده است، به رزرو یا خرید یا هرگونه استفاده از خدمات فریز تایم اقدام کند.
هم چنین از آنجا که فریز تایم یک وبسایت خدمات آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به رزرو یا خرید بازی یا خدمات اقدام میکند.
تعریف مجموعه ارائه دهنده بازی و شرایط رزرو و فروش ارائه دهندگان
خدمات و محصولات ارایه شده در وبسایت، یا توسط فریز تایم ایجاد و ارائه میشود و یا برخی ارائه دهنده ها با فریز تایم همکاری میکنند و خدمات خود را بهواسطه این وبسایت اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش میرسانند. منظور از خدمات ارائه دهنده ها، گروه دوم است و فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که خدمات خود را در وبسایت فریز تایم عرضه کرده، به فروش می رساند. همچنین اعتبار ارائهدهندهها توسط فریز تایم بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ میشود.
مسئولیتهای مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش خدمات بر عهده ارائه دهنده ها است.
فاکتور کالاهایی که توسط ارائه دهنده ها در سایت عرضه میشود، در صورت درخواست خریدار توسط ارائه دهنده ارسال میشود.
خریداران حداکثر تا ۲ روز بعد از استفاده از سفارش و ارائه شدن آن، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را به اطلاع ارائه دهنده برسانند.
در شرایط خاص مثل فروش شگفتانگیز، احتمال لغو شدن خدمت مربوط به خدمات ارایه دهنده ها به دلایلی مانند اتمام ظرفیت وجود دارد و فریز تایم مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.
در صورتیکه فریز تایم تخفیف به شرط خرید تا سقف خاصی را اعلام کرد (Discount Voucher)، میزان خرید از خدمات ارایه دهنده ها محاسبه نمیشود و این خدمات مشمول استفاده از این تخفیفها نمیشوند مگر آنکه فریز تایم طراحتا در طرح خود امکان استفاده از آنها را ذکر کرده باشد و نام بازی را به اطلاع شما رسانده باشد.
نحوه برگشت از فروش خدمات ارائه دهنده ها طبق رویه فریز تایم است، با این تفاوت که ارائه دهنده مسئولیت هرگونه عدم مطابقت را به عهده میگیرد.
به خدمات ارائه دهنده ها تخفیف سازمانی تعلق نمیگیرد مگر آنکه فریز تایم امکان استفاده از آن را با ذکر نام بازی به اطلاع رسانده باشد.
خدمات پس از فروش فریز تایم تنها درصورت درخواست مشتری مبنی بر عودت وجه را می پذرید که موضوع اختلاف به تایید ارائه دهنده رسیده باشد.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات فریز تایم استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به فریز تایم ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که فریز تایم به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
هم چنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل و زمان خرید خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
جهت اطلاعرسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد فریز تایم برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه فریز تایم را با ارسال کلمه ((لغو)) و یا عدد ((۰)) لغو کنند.
توجه داشته باشید که ۳۰۰۰۷۱۳۰۴ ۳۰۰۰۹۹۰۰۰۹۶۳۲۳٬ ۱۰۰۰۰۶۰۰۰۰۹۰۹۰٬ ۱۰۰۰۰۴۰۰۰۰۸۸۰۰٬ و ۵۰۰۰۲۴۳۰۰۸۵ تنها شمارههایی هستند که فریز تایم از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند. همچنین این شمارهها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه فریز تایم را به اطلاع کاربران میرساند و روشن است که امکان دریافت پیامهای شما از طریق آن وجود ندارد.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان فریز تایم، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام فریز تایم است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@freeztime.ir اطلاع دهید.
سیاست های حریم شخصی
فریز تایم به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت و دیگر پلتفرم های ما استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
فریز تایم متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فریز تایم، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فریز تایم، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط فریز تایم جزئی از اموال فریز تایم محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فریز تایم است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فریز تایم محفوظ میدارد. علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط فریز تایم و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار فریز تایم است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست خدمات، مشخصات، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وبسایت فریز تایم و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای فریز تایم محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات فریز تایم، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است. فریز تایم محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر ۱۸ سال به فروش میرساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوانتر هستند میباید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.freeztime.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمیگیریم. وب سایت فریز تایم هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.freeztime.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامههای گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ گاه با این روشها با شما تماس نمیگیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
ثبت٬ پردازش و ارائه خدمت
روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران و تاریخ هایی که به دلایلی از سمت دولت تعطیل عمومی اعلام می شوند٬ است و کلیه خدمات در تاریخ مقرر شده در زمان در هنگام ثبت ارائه میشوند مگر آنکه طبق قوانین دولت امکان ارائه در آن تاریخ وجود نداشته باشد. فریز تایم به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت فریز تایم به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه، در صف پردازش قرار میگیرند. فریز تایم همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای فیزیکی ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فریز تایم به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فریز تایم محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
در صورتی که به دلایل فنی امکان ارائه خدمات وجود نداشته باشد٬ حتی پس از اقدام مشتری به ثبت سفارش٬ حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فریز تایم محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای آن رزرو، بازی دیگری را جایگزین کند.
در صورت بروز مشکل در ارائه خدمات مانند اتمام موجودی سفارش یا انصراف مشتری یا بروز مشکل فنی، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۷۲ ساعت کاری به همان کارتی که مشتری اقدام به ثبت سفارش کرده٬ واریز خواهد شد. در صورتی که مشتری در اعلام شماره کارت خود تاخیر داشته باشد٬ زمان تاخیر ایشان به زمان فوق افزوده خواهد شد.
فریز تایم مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال و خدمات ارائه خواهند شد. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا یا عدم امکان ارائه خدمت به دلایل فنی بدون اطلاع قبلی، برای فریز تایم محفوظ است.
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی خدمات و کالاهای موجود در سایت فریز تایم، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فریز تایم محفوظ است. فریز تایم در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی ۲۴ الی ۷۲ ساعت کاری به حساب اعلام شده از سمت مشتری که باید همان شماره کارت زمان خرید باشد واریز و عودت نماید و مشتری با ورود به سایت فریز تایم میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
کاربران باید هنگام سفارش خدمات و کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، خدمات یا سفارش کاربر قابل پیگیری و ارائه یا تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فریز تایم جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاههای اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود. لذا خریداران محترم می بایست با ارائه تصویر کارت ملی خود و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده در تطابق باشد، اقدام به ثبت سفارش نمایند.
لازم به ذکر است که این امر به منظور جلوگیری از سواستفادههای احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارتهای سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.
با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود.
در ارسال کالا توسط ارسال پس کرایه مبلغ توسط سیستم های واسط مانند اسنپ تعیین می شود٬ و مشتری در زمان ثبت می پذیرد که این مبلغ به هر میزان که باشد را پرداخت نماید.
از آنجا که فریز تایم یک وبسایت ارائه خدمات آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط فریز تایم بررسی و در صورت تایید، پردازش گردد. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۷۲ ساعت کاری به حساب اعلامی مشتری که همان کارتی است که ثبت سفارش با آن انجام شده٬ عودت داده خواهد شد.
تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
لازم به ذکر است رزرو خدمات بدون پرداخت نهایی و تسویه آنلاین آن به معنی رزرو قطعی نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از پرداخت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در سانس خدمات یا قیمت، روی خدمات اعمال خواهد شد.
لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفتانگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که فریز تایم هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
جهت استفاده از خدماتی که نیاز به رزرو زمان دقیق دارند مانند بازی اتاق فرار، در صورتی که قصد کنسل کردن بازی به هر دلیلی ۲۴ ساعت پیش از شروع بازی را داشته باشید٬ کافی است موضوع را با تیم پشتیبانی که شماره آنها در صفحه تماس با ما ذکر شده است تماس حاصل فرمایید تا ضمن لغو بازی مبلغ آن به شما عودت و یا بازی دیگری برای شما رزرو گردد.
جهت استفاده از خدماتی که نیاز به رزرو زمان دقیق دارند مانند بازی اتاق فرار٬ در صورتی که قصد کنسل کردن بازی به هر دلیلی در بازی زمانی کمتر از ۲۴ ساعت تا شروع بازی را داشته باشید٬ امکان کنسل کردن بازی برای شما وجود ندارد.
در زمان ثبت سفارش٬ در صفحهه مربوطه قوانین تکمیلی در همان صفحه که به ازای هر بازی٬ خدمت یا کالا منحصر به آن می باشد٬ ذکر شده که از طریق کلیک بر روی عبارت قوانین و مقررات در آن صفحه قابل مشاهده است و همچنین ماندد قوانین ذکر شده در همین صفحه لازم الجراست.
خسارت و یا آسیب هنگام ارائه خدمت
لطفا توجه داشته باشید٬ که بازی ها و خدمات ارائه شده در فریز تایم توسط مجموعه ای از ارائه دهنده ها عرضه میشود لذا جبران هرگونه خسارت یا آسیب هنگام ارائه این خدمات به عهده مجموعه مربوطه است و فریز تایم تنها واسطه فروش این خدمات بوده و هیچگونه مسئولیت قضایی در این فرآیند را به عهده نمی گیرد.
خسارت در هنگام حمل و نقل
فریز تایم همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۱ ساعت پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش فریز تایم اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش فریز تایم ارسال شود.
خدمات پس از فروش
فریز تایم موظف است به ازای هر سفارش ثبت شده در وبسایت تا زمان ارائه خدمت و یا تحویل سفارش که در هنگام ثبت سفارش این زمان تایین خواهد شد٬ کاملا همراه کاربر بوده و موضوع را تماما با ایشان پیگیری نماید. در صورتی که مطابق با شرایط ذکر شده بالا نیاز به پیگیری موردی با تیم خدمات پس از فروش فریز تایم وجود داشت٬ کاربر می تواند با استفاده از شماره های موجود در صفحه تماس با ما موضوع را به اطلاع تیم پشتیبانی رسانده و از همانجا پیگیری نماید.
لطفا توجه داشته باشید که ساعت پاسخگویی تیم پشتیبانی همه روزه از ساعت ۱۱ صبح الی ۲۳ و از طریق شماره های موجود در صفحه تماس با ما می باشد.
نظارت کاربران
هدف از ایجاد بخش نظرات در فریز تایم، اشتراکگذاری تجربهی خرید و کاربری خدمات و محصولاتی است که در سرتاسر ایران ارائه می شود. بدیهی است بخش نظرات فریز تایم با دیگر سایتها و شبکههای اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و توسط سیستم روی سایت قرار می گیرد. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمیشوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمیآیند. فریز تایم در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت بههیچوجه به معنی تایید فنی فریز تایم دربارهی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایهی انتخاب و تصمیمگیری خود قرار ندهند.
شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفادهی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.
برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.
نقد کاربران باید شامل قوتها و ضعفهای خدمات یا محصول در استفادهی عملی و تجربهی شخصی باشد و مزایا و معایب بهصورت خلاصه و تیتروار در محل تعیینشده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب خودداری کنید.
نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه بهطور واقعبینانه معایب و مزایا را در کنار هم بررسی کند.
با توجه به تفاوت در سطح خدمات و محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمتهای آنها، لازم است نقد و بررسی هر خدمت با توجه به قیمت آن صورت گیرد؛ نه بهصورت مطلق.
جهت احترامگذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوالکردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کنید.
کاربران ارسالکنندهی نظر موظفاند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث حذف نظر کاربر میشود.
قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفتوگو (فروم) متفاوت است؛ لذا برای حفظ ساختار، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفتوگو دارد، حذف خواهد شد.
تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها میتواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
در نظرات خود، از بزرگنمایی یا اغراق دربارهی قوتها یا ضعفهای خدمات یا محصولات خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغهآمیز یا به دور از واقعیت حذف خواهد شد.
با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینکهای موجود در آن، نباید لینک سایتهای دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینکدادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایتهای دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکههای اجتماعی خودداری کنید.
تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با خدمات یا محصول موردنظر باشند؛ لذا بحثهای متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.
کاربران میتوانند نقد خود به هر بخش از فریز تایم را در قسمت مربوط اعلام کنند؛ لذا هیچگونه نقدی را دربارهی سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید.
توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، بههیچوجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن دربارهی خدمات یا محصولات جدا خودداری کنید.
بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.
کامنت هایی که با عرف جامعه مغایر هستند حذف خواهند شد.
فریز تایم و مجموعه ارائع دهنده ضمن رعایت قوانین ذکر شده بالا حق دارد زیر هر یک از نظرات کاربران٬ پاسخی به ایشان ثبت نماید که قابل مشاهده عموم است.
مجموعه ها از طریق پنل مخصوص خود قابلیت ثبت پاسخ به نظرات کاربران را دارند.
توجه داشته باشید که نظر فقط باید در رابطه با خدمات و محصولات باشد، بنابراین برای پیگیری یا سوال درباره سفارش یا استفاده از خدمات پس از فروش با امور مشتریان فریز تایم (شماره تلفن ۰۹۲۳۳۷۳۲۸۹۶) تماس بگیرید یا از طریق فرم صفحه “تماس با ما” تماس و موضوع پیگیری سفارش یا خدمات پس از فروش، سوال یا درخواست خود را مطرح کنید.
برای ارسال سایر درخواستها یا پیشنهادها، انتقاد یا شکایت های خود نیز از فرم صفحه “تماس با ما” استفاده کنید یا به ایمیل آدرس info@freeztime.ir ایمیل ارسال کنید.
محتوا
فریز تایم نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز وبسایت و منابع ارائه دهنده ها استفاده میکند. لازم به ذکر است فریز تایم تضمین نمیکند که توصیفات خدمات یا محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر خدمات یا محصول ارائه شده توسط فریز تایم دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، عدم استفاده از خدمات و عودت وجه و یا استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
وب سایت فریز تایم هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد. سروﻳسهای سایت آنگونه که هست ارائه میشود و سایت فریز تایم تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
سایت فریز تایم ممکن است دارای سرویسهایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویسهای جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروههای خبری، شبکه دوستان و سرویسهای دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه میشوند. شما توافق میکنید که از این سرویسهای جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیامهایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.
© کلیه محتویات سایت فریز تایم شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت فریز تایم تعلق دارد.
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمتگذاری در فریز تایم مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمتهای ارائه شده برای کالاهاو خدمات در فریز تایم قیمتهای خرده فروشی و مجموعه های ارائه دهندهه است که غالباً توسط ارائه دهنده ٬ تولیدکننده و یا تامینکننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت میشوند.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد خدمات و محصولات، فریز تایم نمیتواند قیمت و موجودی نهایی کالاها و امکان ارائه خدمات را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمتگذاری، اگر سفارشی قابل تحویل یا ارائه نباشد، فریز تایم موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالا یا خدماتی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، امکان کاهش قیسمت روی سفارش ثبت شده وجود ندارد. قیمت کلیه خدمات و محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمیکند و هزینههای بستهبندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم ثبت سفارش اطلاع رسانی میشود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.
طرح تشویقی پیشنهاد شگففت انگیز
طرح تشویقی شگفتانگیز به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و روزانه در این بخش یک یا تعدادی از خدمات یا محصولات با تخفیفهایی بسیار ویژهتر نسبت به فروشهای ویژه درج میشود که این کالاها تنها برای ساعتهایی امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت خدمات یا کالا به ناموجود تغییر میکند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت. در صورتی که کالایی در روز قبل از فروش شگفتانگیز به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش یا ارائه خدمت، کالا در طرح شگفتانگیز باشد، امکان بروزرسانی قیمت شگفتانگیز برای آن سفارش وجود ندارد. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید (پروموشن) است، فریز تایم تعهدی در قبال سفارشهای تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگیهای لازم انجام میشود. همچنین، هزینه ارسال سفارش برای بخش شگفتانگیز به ازای هر سفارش به صورت مجزا و ثابت در نظر گرفته میشود و امکان تغییر ندارد.
نمایندگی
فریز تایم در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها و تراکنشهای مالی از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی فریز تایم اطلاع دهید.
در حال حاضر تنها باید به وب سایت فریز تایم مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.
قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، فریز تایم هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
فریز تایم خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.